Dette skjer i uke 23 på Eikrem

Av: Trond Sivertsen  |  Publisert: 3. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Litt dårligere vær denne uken! Men golf skal det spilles.

Klubbmesterskap Match 2024

I dag kl.20.00 går fristen ut for å melde seg på klubbmesterskap Match damer og herrer. Det er 6 damer påmeldt, vi vil gjerne ha med flere! man kan avtale å kun spille 9 hull hvis dette er ønskelig. Det er 26 herrer påmeldt, plass til flere her også!

SmileGolf

Tirsdag og onsdag er det ny runde i sesongturneringen SmileGolf. Denne uken spiller vi back 9. Det er fortsatt mulig å melde seg på denne turneringen via golfbox, påmeldingsturnering SmileGolf 2024. Vi er 89 påmeldte så langt!

Senior Cup

Onsdag klokken 10.00 er det Senior Cup. Påmelding skjer i golfbox. Denne uken spiller man back 9.

Early Birdie sponset av Thor Trafikk

Fredag mellom klokken 06.00-07.30 tusler morgenfuglene ut. Det spilles back 9.

Sparebank1 Nordmøre Open Kristiansund

Lørdag 8.juni inviterer Kristiansund i samarbeid med vår felles generalsponsor til turnering. Påmelding via Molde Golfklubb sin golfbox. Det er tre klasser, individuelt. Her kan alle delta uansett hcp! Her er det mange muligheter for premier i forskjellige konkurranser.