Molde GK Memorial turnering 04.08

Av: Trond Sivertsen  |  Publisert: 29. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Memorial -turneringen ble første gang arrangert i 2013 og det har vært en veldig populær turnering!

Denne dagen hedrer vi både Odd Roar Nesje som var grunnlegger av golfbanen på Eikrem og som fortjener all den heder som er mulig, men vi skal også minnes andre personer som har vært sentrale i golfklubbens historie.

Æresmedlemmer som Asbjørn Moe, Ove Skavnes og Bjarne Fagerli har gått bort, men det er mange andre også som har vært sentrale for golfklubben vår her i Molde!

Dette er en vanlig golfturnering og det er ikke noe krav om at dere må ha kjent til noen av personene vi minnes denne dagen.

Her kan du velge om du vil spille 18 eller 9 hull

Klasse A: spiller 18 hull brutto og netto fra tee 56/51
Klasse B: spiller 18 hull netto fra tee 51/45
Klasse C: spiller 9 hull stabelford fra tee 51/45

Shotgun start kl. 10.00 for klasse A og B. Klasse C spiller 9 hull med start kl. 12.30.

Etter turneringen blir det servert kaffe og kake i klubbhuset (inkludert i startkontingenten), mens vi venter på resultatene og premieutdelingen.

Vi håper mange vil være med denne dagen!

Vel møtt til grønne og solrike Eikrem!!