Viktig medlemsmøte torsdag 12.09 kl.18.00!

Av: Trond Sivertsen  |  Publisert: 4. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

VIKTIG: Invitasjon til informasjonsmøte i Molde Golfklubb:

Molde Golfklubb har invitert Molde Fotball til et informasjonsmøte for å presentere deres ønske om å bygge et treningsanlegg på Eikrem.  Vi oppfordrer alle medlemmene i Molde Golfklubb til å komme. Et eventuelt samarbeid med Molde Fotball kan få stor betydning for utviklingen av golfanlegget vårt på Eikrem. Vi ønsker at flest mulig av medlemmene våre deltar på informasjonsmøtet.

Møtet vil foregå over to deler der Molde Fotball vil delta på den første delen, og vi avslutter med et internt møte for medlemmene. Styret presiserer at det på dette tidspunktet ikke er tatt stilling til henvendelsen, og at prosessen er i en tidlig fase.

Møtet avholdes torsdag 12. september kl 18.00 i teltet vest for driving rangen på Eikrem.

Styret i Molde Golfklubb